Upptagen

Jag måste bara säga att jag kommer bli ganska oaktiv framöver. Skolan börjar ju snart, och när den väl är igång så har jag inte särskilt mycket tid över till datorn då jag bor långt ifrån skolan, börjar 6:an, och går dessutom i musikklass (vilket innebär musikläxa också, och betyget i musik spelar då stor roll i min klass)
Dessutom ska vi få kaniner till helgen (WIIIHYAAAA) och då måste jag ägna MYCKET fritid åt dem. Spelar dessutom piano och cello också, och det måste man ju öva på... (dessutom får jag svåra läxor... x))
Så min fritid kommer väl bli upplagt efter schema... Öva instrument 3 ggr i veckan (minst) ta hand om kaninisar, göra läxor, och rida på helgen...
 
TJOHO LIVET, HERE I COME
Oredigerad bild på en sim vid namn Blair Hawkins som jag tänkte blogga om, men valde Chiyo sen...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0