...suck...

Idag blir det ingen uppdatering som jag hade tänkt mig... Och jag har faktiskt en bättre anledning än skolan.
 
Jag ser knappt. Joo, jag är seriös. Jag har varit hos ögondoktorn och fick några äckliga ögondroppar så ser verkligen skitdåligt nu. Känner mig just för stunden lite halvdesperat i något att göra, men spelade lite sims och orkade helt enkelt inte med. Har ont i huvudet eftersom synen dummar, är trött och mår allmänt halvskräp. Annars har jag nog inga nyheter... Tänkte testa och flytta Chiyo till en ny stad, eftersom hon just nu laggar en hel del. Vill se om det är Sunlit Tides eller själva hon... Är det familjen får det väl vara så, älskar henne för mycket för att skita i henne



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0