Ny familj - Japan, sjukt stolt alltså

Nämen tjena hallå klockan nästan 12 på natten
Jag har en liten nyhet att komma med... Jag har en ny familj som ska spelas på... MYCKET!
Och jag måste bara förvarna er - Jag är så sjukt stolt över den här simmen, så annorlunda mot mina vanliga och även första simmen jag gör som faktiskt SER utländsk ut (inte bara hudfärg, utan även ögonform osv)
Så låt mig få presentera Chiyo Yoshimi 
En sim som jag somsagt är ovanligt nöjd med. Hon är från Japan, och har hela livet, ända in till mitten av tonåren haft en bästa vän, en sådan perfekt vän som aldrig skulle avslöja dina hemligheter, som man delar allt med - Sin tvillingsyster. Men efter en hemsk ridolycka fanns inte längre Chiyos syster i livet, och en familjetragedi bröt ut, och samtidigt som stressen och sorgen grep henne så lämnade vännerna henne i sticket, de orkade helt enkelt inte med just Chiyos problem. Så hon bestämde sig redan då att när hon gått ut gymnasiet flytta ifrån Japan, och valde då till skillnad från sin hemstad Tokyo en liten, mysik exotisk stad. Sunlit Tides. Hon drömmer om att bli en Världsberömd Journalist (heter livsönskningen så..?) men hon tvivlar på att hon är tillräckligt social. Men att skriva är hon åtminstonde duktig på, och slukar nästan varenda bok som kommer i hennes närhet. Hon vet inte säkert om hon ska satsa på sin familj eller sitt jobb först, men hon vet att hon ska hitta lyckan här i Sunlit Tides, oavsett hur lång tid det tar.
Alltså kolla, hur sjukt fin är hon inte?! Just saying
 
Vad tror ni? Kommer det gå att läsa om Chiyo eller inte?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0