Regn och bygge...

För det första...
Okej, jag tror skolan startat för de flesta, och så även för mig. Detta innebär att jag inte hinner spela lika mycket. Speciellt som jag faktiskt inte spelar på mina familjer, utan sitter med ett... HUS 
Japp... Eeehh, proud of my self..? Nej, men ska jag vara ärlig så har jag nu under största delen av eftermiddagen städat en gammal äcklig kaninbur vi fått ta över (trasig, ostädad mm, men det får vi fixa imorgon)
Men är man en sådan turflygare som jag (ironi på hög nivå) så öppnar sig självklart himmelen i ett skyfall. Wihoo! Så nu ska jag spela lite och jag hinner antagligen inte bli klar med huset (jag ska ärligt säga att jag börjar tappa inspo igen...) då jag är extremt sölig på att bygga, och huset är stort... Hehe, fin kombo...
 
Seeee ya.. Soon :| 
Huset byggs faktiskt till PGC:n och här är tvillingarnas rum... Favoritfärgen är vit för båda så klämde in rosa och blått (hrmm...) i så ljusa nyanser jag orkade fixa. Hehe



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0