Cii Adams

Ytterligare ny sim på ingång...
Den här gången blev det Cii Adams. Måste verkligen välja vilka familjer som jag ska skriva om... Tror Cii erövrade mitt hjärta. Precis som alla andra simmar jag skapar... -.-
Jag känner mig omöjlig...
En annan sak som är väldigt viktig just nu är att... Min kompis fick ett besked om cancer förra veckan (onsdag) och då orkade jag inte uppdatera... Det var så mycket annat just då också. Men i måndags kväll försvan hon. Hon orkade helt enkelt inte mer. Så seg uppdatering kommer det bli, har inte lust med något längre och det känns helt ärligt lika bra att dö just nu... 
Cherry
2014-09-26 @ 18:38:41
URL: http://chesims.blogspot.se

Åh, vad sorgligt! Styrkekramar till dig, hoppas att du mår bättre snart :*

Svar: Tack så mycket ♥ Det är en mycket stor omställning i livet och kommer ta tid att pterhämta sig ifrån men jag gör mitt bästa ♥
SimZims




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0